ما در جامعه ای زندگی می کنیم که آپارتمان نشینی و مدیریت شارژ ساختمان بخشی از دغدغه های مردم شده است. ساختمان هایی که چندین طبقه هستند و افراد از هر فرهنگی در آن زندگی می کنند. انتخاب و وظایف مدیر ساختمان می تواند مقوله مهمی باشد. از این رو حتی در قانون آپارتمان ها نیز در مورد وظایف این شخص توضیحاتی بیان شده است. می دانیم که هیچ کجا بدون قانون نمی تواند برقرار بماند. حتی محیط های کوچک همچون ساختمان ها و آپارتمان ها. از این رو تمام مجتمع های مسی باید مدیر و قوانین داشته باشند. علاوه بر آن هیئت مدیره ای نیز باید برای هر ساختمان انتخاب شود. این که وظایف مدیر ساختمان چه می باشد، و محدوده ی اختیارات او تا چه میزان است، در قانون تملک آپارتمان ها بیان شده است. یکی از راه کارهای پیشنهادی استفاده از نرم افزار شارژ ساختمان برای اداره ساختمان می باشد. مدیر آپارتمان، منتخب مجمع عمومی مالکان آپارتمان است و حدود وظایف و تکالیف وی برای اداره ساختمان در قانون تملک آپارتما‌ن‌ها و آیین‌نامه آن پیش‌بینی شده است که از جمله موارد آن می‌توان به جمع‌آوری مبالغی برای شارژ آپارتمان و برنامه‌ریزی برای اداره آن اشاره کرد. همچنین مدیر آپارتمان وظیفه دارد در مواردی که مالک یکی از واحدها در پرداخت هزینه‌ها تاخیر داشت، به نمایندگی از سایر ساکنان، اقداماتی برای احقاق حقوق مالی آنها به عمل آورد. اقدامات مدیر آپارتمان در حد اداره ساختمان است. در مواردی ممکن است اقدامات مدیر آپارتمان، از موضوع اداره فراتر برود. به عنوان مثال اختصاص بخش‌هایی از فضای خالی حیاط ساختمان برای استفاده در موارد مختلف، خارج از بحث اداره ساختمان و وظایف مدیر آپارتمان است.

نرم افزار ساختمان و گرفتن تصمیم برای اداره ساختمان

اداره امور ساختمان به عهده مدیر یا مدیران ساختمان می باشد. آن ها می توانند تصمیمات، دستورات و خط مشی کلی لازم برای اداره امور ساختمان را با کمک کلیه ساکنین اتخاذ و صادر نمایند. در واقع مدیر یا مدیران وظیفه دارند که اداره امور مربوط به ساختمان را طبق مقررات قانونی و تصمیمات شورای ساختمان که موارد آن قبلا در اساسنامه یا صورت جلسه مجمع عمومی قید شده انجام دهند و نمی توانند بدون توجه به قوانین و تصمیمات مجمع عمومی عادی خودسرانه ساختمان را اداره کنند و در نهایت می توانند این قوانین نهایی شده را در نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان به عنوان منبع قوانین ساختمان تعریف نمایند تا از بروز بسیاری از اختلافات جلوگیری شود.

قوانین مربوط به نظم عمومی ساختمان

توجه به بعضی از باید ها و نبایدها و عمل به آن ها توسط ساکنان هر واحد آپارتمانی و در قسمت‌های اختصاصی به منظور رعایت حسن همجواری، از وظایف اصلی در زندگی آپارتمان نشینی است. هر چند یکسری از موارد در قانون پیش بینی نشده است ولی رعایت آن ها توسط همسایگان موجب می‌گردد که از بروز اختلاف‌ها و تنش‌های گوناگون جلوگیری شود. بنابراین برای آگاهی بیشتر آپارتمان نشینان قوانینی بر اساس شرایط ساختمان وضع می گردد که ممکن است بخشی یا تمام آنها برای سایر آپارتمان ها کاربرد داشته باشد لذا می توان پس از طرح آن در مجمع ساختمان، قوانین مورد توافق را صورتجلسه و در اختیار کلیه ساکنین و مالکین قرار داد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ساختمان ,آپارتمان ,مدیر ,اداره ,قوانین ,شارژ ,اداره ساختمان ,برای اداره ,اداره امور ,مجمع عمومی ,مدیر آپارتمان ,برای اداره ساختمان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

winhelp2020 رایان پرسیس مجله تفریحی سرگرمی لبخند 24 Welcome to Paid advertising viewing system! بازی های مود شده انجمن قلم سرخ دورهاتو کوهساران تاريخ و تمدن اسلامي متن خوان